I'm feeling kind of lonley too

Haha skum kväll igår alltså.. !

Vi flummade som fan här hemma, o drog ut med beställbussen. Var en råtrevlig kille som körde oss, o han ba "Äre okej om jag far till garaget o byter till min privata bil före vi far till Backa?" Visst sa vi, och vart avlämnade mitt ute i ingenstans medan han försvann iväg.. Kände oss ganska vilse o hade nog verkligen hittat hem om han inte hade kommit tillbaka.. Men han kom tillbaks i en snygg jävla bil o skjutsade oss vidare!


Vi drog till Andra Lång för Hugo o Meyer var på Sejdeln, där träffade vi också Jennifer =) Och jag fick en ny vän som hette Teri :D

Hugo följde med oss när vi skulle dra på Bryggeriet. Men vakten var en surfitta. Jag råkade stöta till honom när jag skulle gå in så han ba "Näe, hon är för full!!!" Så då gick vi på ett annat ställe där det var 23, o jag ba "Men kom igen..!" o hon ba "Jo, men nu var det ju så att du snubblade här utanför.FUCK YOU.

Så vi tog taxi hem, Hugo följde med x) Vi åt lite osså låg han o M o såg Jeffries medan jag låg på toagolvet o snackade med JB i tele =)





Idag så vaknade jag råtidigt, o sen la jag mig igen. Viktig information kände jag! Vi åt lite mat o såg lite TV o sen följde vi Hugo in till stan för vi skulle lickas handla.
Han var en väldigt bitter människa, men vi gillar det. Han hatade typ allt x) Jag skulle vilja sätta honom i ett rum med Jeepers nån timma.. "Jag är så positiv!!"


Nu chillar vi bara, o ikväll blire lite... Hitta Nemo ;) ;) ;) Eller så blir det att faktiskt se filmen Hitta Nemo. (Ett internskämt som jag nu tkr alla borde förstå)

TJINGELING

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: