I'm in the business of misery

Fan, hinner aldrig uppdatera när boysen är här. Ehm.. Har säkert hänt mkt sen sist.

Gårkvällen spenderades iaf med M, en stor säng, Casper (the movie) lite choklad, lite chips o pärondryck med ciderkaraktär. NicE! Mindre nice att vi låg vakna till 3 o snackade när jag skulle upp 7. Och sen kom resten hem o hoppade på oss. Om man hade ägt ett hagelgevär alltså...

Dagen var lugn. Första dan på Mulle, Knytte, Knopp så jag o David fick ha dom minstaste kvar på gården o körde lite sånger. Haha älskar ju att sjunga med små barn som inte kan prata. Vart mer en duett med D.
Anywhoo så såg vi 3 rådjur, bara sådär bak på gården. Jag vart lite i chock men sure. Kan ju förklara att "gården" ligger mellan 3 hyreshus o ligger typ mitt i stan?! Men somsagt, sure.

Vart systemet påväg hem. Är ledig imorn o kände att jag behövde lite alkohol i mig... Har sänkt en 7.0a nu, men tror jag ska ta igen lite missad sömn från natten.

När M kmr hem så ska jag anstränga mig och göra den där asgoda jävla maten som vi åt på nyårs o på min födelsedag. Fläskfile med smördegstäcke o svampsås. MUMS! Sen blire väl kanske utgång. Får se om jag far själv eller om the dudes följer.

Somvanligt ingen bild från dagen, synd för er.
HOOJ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: