I've learned to live half a life

Jag måste sluta upp med detta just precis nu. Kan inte bara gå omkring och längta hem nu sista tiden här..
Men jag kan inte ens sova för jag tänker på hur underbart det kommer bli att komma hem och träffa mina hjärtan igen♥ Gud vad jag längtar! Allt kommer bli bra då.


Idag är det torsdag, vilket betyder att det är fredag imorgon! :) Den officiella planen för helgen är väl fest, svårt att gissa eller hur? Men det fula är att ingen av oss är särskilt taggade alls. L bara suckar o stönar när vi pratar om alkohol, och jag är galet förkyld o borde nog inte dricka. Jag kan ju fara på krogen nykter, inga problem, men L kan visst inte det :P
Hursomhelst så är det nattklubbar som står högst. Jag vill på Bryggeriet för det var fan awesomet, men dom andra har varit där typ varje gång dom har varit ut så dom vill nån annanstans, så får se vart vi hamnar. Och jag SKA på BP innan vi far hem, men M var verkligen inte peppad på det. Kanske får flörta med Hugo o Meyer o höra om dom vill biljarda med mig! =)

Dagen kommer vara extremt händelselös. Vill egentligen sova för jag är så trött, men kan inte somna :P Håller på att få hem Twilight filmerna x) Var ett tag sen jag såg dom, o tänkte ge Eclipse ett nytt försök. Den sög verkligen när jag såg den på bio, men boken är ju så ruskigt bra så måste fan se den igen o se om den är så dålig som jag minns den..

Aja, första filmen hemma nu, hooj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: