Jag vaknar med ett ryck när jag förstår att du är långt ifrån

Sådär ja! Bortdiskat det mesta, och handlat. Tog bara sisådär 2 timmar att "springa på ICA" som jag skulle ha kallat det i Skellhell.

Fick åka med AL hem iaf, o fick träffa hans underbart söta lilla pojk! Fanken vad jag saknar mina egna små pojkar. Hjälpte inte att syrran ringde så jag fick prata med dom idag heller. Men det är ju framsteg nu ju, förr hette jag pappa.. Idag var det:
Jag: "Säg E-RIK-A Linus!
Linus: "Nam-nam!"
Så visst!

Gud vad jag vill pussa på dom.


Sitter och diggar Gessle/Gyllene Tider-låtar som bara den. Känns som sommar, och sol, och glädje osv :P
"Jag skulle vilja tänka en underbar tanke, en underbar tanke idag"..

Tog fram kameran för att fånga på bild hur otroligt snygg jag är idag, och insåg att en kväll har den blivit flitigt använd! Yey, jag har bilder från när killarna var här :$ :D

Såhär snygg är jag då idag iaf
VARNING OSMINKAD!!!! (Jag vet att L skrattar nu iaf, ni andra behöver inte bry er:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: