När du står på toppen o tittar ner, o det är ljust vart än du ser, när du har vunnit,KomIhågMigDå.

Bra dag idag, vaknade 20 min före väckarn även om jag inte somnade förän efter 1, en rätt ovanlig sak för mig :P

Det var så underbart att stiga upp o kolla ut över den snöfria marken och ljusblåa himlen! Känner mig smått kär o poetisk idag. Ja POetisk, inte patetisk.. Hehe


Var ute mest hela dagen, satt i solen o snackade med D. Vi hade typ inga ungar alls :P Den glada energin höll i sig ända tills jag satte mig på 37an påväg hemmåt. Gaah så trött jag blev! Men när jag kom hem antog jag utmaningen. Jag har pratat om det en miljon gånger, och nu jävlar ville jag hålla mitt löfte!

Gick in o hämtade kameran o sen gav jag mig på att bestiga berget bakom huset.
Jag ångrar det inte.






Galet fint där uppe!


Ikv kmr Ms lillsis, hon fyllde 18 igår, grattis i efterskott SannaSu!
Så blir massa awesomeness i veckan=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: