No shit Sherlock!!

Jag kan ju inte framstå som den vassaste kniven i lådan..
Som när jag skulle göra köttfärssås:
"Ja, man börjar med att steka köttfärsen"  NO SHITTING?! Det visste jag INTE!

Och för en stund sen avbröt min käre sambo mig i mitt filmseende och ville ha hjälp inne på toan. Motvilligt gick jag dit, man vet aldrig vad hon vill ha hjälp med där inne!, och insåg snabbt att vi är ett par stora idioter :P
Vi förstod oss inte på vårat luddfilter..
Men när det är så här mkt ludd i det, så ser det faktiskt ut som att det SKA vara där :O

Som ni ser var det inte bytt på ett tag.. typ sen vi flyttade in.. Men vi visste inte :O

Vi googlade och sökte hjälp på alla sätt och vis, och när vi frågade våra vänner "Hur tömmer man luddfiltret i torktumlaren?" så var svaret "Det sitter oftast i luckan"  wooow, det visste vi inte......

Säger inte att vi är nå plugghästar elr så, men lite smartare än folk tror att vi är är vi ju! Det var nog den fulaste meningen jag har skrivit, men orkar inte skriva om den.
Hooj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: