Nothing can stop these lonley tears from falling

Jag hatar när jag lovar saker som jag inte är säker på att jag kan hålla.
Jag hatar att jag inte kan prata med den jag vill om det jag vill.
Jag hatar att jag saknar allt och alla så det gör ont,
och jag hatar den bitterljuva känslan av hemflytten.

Så, nu har jag varit bitter en stund. Låt oss räkna upp något jag älskar..

Jag älskar min familj för den är bäst i världen.
Jag älskar mina underbara sambos för det finns inga bättre vänner.
Jag älskar skogspromenader med de två underbaraste varelserna i världen.
Och jag älskar att jag håller på att skratta ihjäl mig för jag inte kom ihåg att jag var naken under morgonrocken o nyss blottade mig för hyresvärden xD Hoppas han inte såg nåt...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: