Oförglömliga stunder, om du flyger bort med mig

Var trögare att vakna idag. Snoozade lite tlm..
Regnade när jag gick ut, men såg solen bakom molnen (en lustig syn faktiskt) så tänkte positivt! Dock började det hagla, sen snöa, och sen regnade snön bort, sen började det snöa igen.
Förvirrande väder i denna stad! Nu tillslut försvann molnen nästan och jag hann se lite av solnedgången.


David ringde typ sekunden jag gick innanför dörren o frågade om jag kunde börja kl.8 imorn. Jag ville skrika "FUCK YOU, FUCK YOUR MOTHER AND FUCK YOUR WHOLE FAMILY" men jag sa "Visst, får jag bara tvärkika så det går någon tidigare buss". Som den idioten jag är..Stiga upp kl6, vad tänkte jag med? Men hey, money! Slutar kl1 imorn ändå så det funkar som.


Är trevligt att Nord är här :D Vi har suttit o sett en massa Epic Meal Time-avsnitt, awesomet! Sen komme Sundinarna, som hade varit på stan, hem osså började flickorna göra sig vackra. Vi åt kyckling igen. Jag lagade maten idag igen. Fast jag lagade ju inte maten igår så kan kanske inte klaga? :)

Anywhoo så har dom dragit till Jennifer nu iaf, så jag är själv. Men har nåra balla filmer så tänkte satsa på nåt sånt. Har en Naturchipspåse också. Har inte ätit en sån sen före vi flyttade hit. Hemma brukade jag alltid tigga chips av pappa för han äter dom jämt :P

Ska försöka undvika min nuvarande deppmusik också, men några låtar behövs kanske för att döda mitt taggande. Svårt att inte bli festsugen med sådant awesomet sällskap o bra musik. Så ensamheten o Winnerbäck botar detta! Haha jag ska bara gå o göra en kullerbytta på sängen först medan shotten jag fick av Nord fortfarande verkar!
Hooj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: