Oh no, I just keep on falling back to the same old

Åt goood middag idag. Korvstroganoff. It was awesome!
Och AL kom förbi en stund, var faktiskt riktigt trevligt. Förut var han ju alltid här o snackade med oss men han har blivit som skum på sistone, så var trevligt att se att han fortfarande är trevlig :P Och han KANSKE ska skjutsa mig o M till flyget! Det vore fucking awesome för just nu ser det ut som att vi måste spendera minst 200 på taxi...... Dumma jävla bussar som aldrig går i rätt tid.

Nu ska jag antingen se CSI elr spela tetris.. Inte sitta här o babbla nå mer iaf!
Dröm söta drömmar! elr någe.


Endast för jag vart överlycklig då jag hittade igen massa mappar med bilder jag trodde var borta!♥
Är helt ärligt väldigt stolt över vissa bilder jag tog då jag just hade fått kameran=)




I wish I had missed the first time that we kissed


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: