Oh-oh, I want some more

Vi har just sett Ondskan. M är den första som har suttit och skrattat igenom hela filmen tror jag..
Vi satt och skrek mycket "SLÅ HONOM FÖR FAAAAN! STÅ INTE BARA DÄR OCH TA DET!?!?!"

Och sen när han är förfrusen:
"Men kryp ner i sängen o värm honom QVINNA! Kolla hon lyder oss, awesome. Oooh, his temperature is not the only thing going UP ;)"

Älskar att flumma med min ena bästa vän. Och imorn blire fest som fan, då firar vi hennes frihet! Snygga drinkar, snygga kläder, snygga i håret och omringade av snygga killar är planen ;)


Nu ska hon väl sova snart, jag hade tänkt sitta uppe en stund tror jag, kanske se nån film i min ensamhet. Har ändå njutit ordentligt idag alltså. Och en halvdag helt själv imorn igen, kmr bli awesomet!

Hoppas min andra bästa vän har det bra hemma i Skellhell, eller i Luleå där hon för tillfället befinner sig. Vi saknar henne lite :)


Jag är såhär snygg påriktigt, jag lovar, jag ljuger inte!
Postat av: JB

Michel Jackson på bilden? ;)

2011-03-05 @ 03:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: