People keep on talking, they can say what they like. 'Cause I know everything gonna be allright

Jag hatar att vara förkyld. Kunde det inte ha räckt med att jag är handikappad pga ryggen? Ja. Jag är bitter. Kommer missa massa värdefulla arbetstimmar och blir fattigare för varje minut.

Det är lite skumt, jag är mer nervös för att flytta hem än vad jag var före flytten hit. Vet som inte riktigt varför.. Haha det var en lögn, jag vet varför men ni får inte veta det :D Sucks to be you!


Idag ska vi följa lillSundin till flygbussen, och handla lite nödvändigheter som makaroner. Jag vill verkligen äta makaroner! Makaroner och bacon, eller makaroner och korv, eller varför inte makaroner med köttbullar och sås? Tror jag lagar alla tre rätterna när vi kommer hem. Ursch så hungrig jag blev..
Går o tar mig en macka, HOOJ


Väldigt nödvändigt inlägg, men jag hade tråkigt, okej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: