There's no place like home!..?

Halloj bloggish.
Nu har det hänt mycket sen sist..
Jag har massa bilder på mobilen, men sladden till datorn är i lastbilen fortfarande så blir ett tråkigt inlägg...

Vi börjar väl med torsdagen. Vi vaknade, ringde en dude, packade lådor, for in till stan, städade lägenheten, skickade iväg lådor och pratade med AL.
Jag gjorde typ 3 goda gärningar! Tryckte på biståndsknappen, svarade på en enkät om Backaplan och hjälpte en tant med hennes påsar. Kändes skumt, jag som inte trodde jag var en god person :)

Fredag: Vi steg upp GALET tidigt. sådär typ klockan 4. Tog våra grejor och bussen in till Hjalmar 04.48.. Ringde taxi, satte oss i taxin, for iväg.. Kom på att vi hade glömt biljetterna!!!! KUL!. Fanns inte en chans att han skulle hinna få oss till Säve och sen tillbaka till flygplatsen innan 06.10, så han ba "Kan du skriva ut dom igen? Mina föräldrar bor 3 min härifrån". Så vi for hem till Taxichauffisens föräldrar o smög oss in kl 5 på morgonen och lånade datorn... HAHAHHA. Jag kände mig som ett stort jävla fail :$ Men han var snällast i världen. Och fick 200kr i dricks ;)

Sen flög vi till Stockholm, gick galet snabbt. Hann sitta i hela 20min i Stkhlm o vänta, sen gick planet därifrån! Träffade Ante, brorsans kompis, på planet. Var lite kul :P Och sen vips så var vi hemma!
Ms papi hämtade oss o skjutsade hem mig. Hundarna vart galna, och pappas reaktion var "Jaha, är det söndag idag? Då måste jag fara och jobba imorn!" Jag hade lurat honom att jag skulle komma hem idag :P

Väl hemma så tog jag hundet och gick till mormor, dom vart glada :) Sen gick jag över till Lena ett tag, hon vart också glad :D Sen ringde Sabina så jag gick ut o gick med henne i 2 timmar, sen gick jag till StefN men han var inte hemma. Så då gick jag hem igen. Var galet härligt att vara ute och gå!
Efter maten for jag till StefN en stund för då var han hemma :P Sen vart det myskväll med familjen och Let's Dance finalen!


Lördag: Steg upp halv 8, åt frukost och sen for jag, Mami o Isabella (extrabarn) iväg till Malå för att hälsa på systeryster med familj :) Var jättehärligt att träffa mina pojkar!! Linus har blivit så stor :$
Vi fikade i husvagnen och sen gav vi oss ut i backen! Självklart var jag tvungen att prova på att åka slalom.. Har inte åkt sen jag var typ 8 :P Upp i liften for vi, Lucas först och jag efter. Väl uppe hoppade jag av för tidigt o började glida bakåt ner i backen igen, så slängde mig på sidan.. Sen tog jag mig inte upp igen.... Hasade omkring på rumpan tills Marcus kom och hjälpte mig upp. Eller först stod han o skrattade åt mig ett tag, SEN hjälpte han mig upp :P Sen så gick det som bra påväg ner, förutom att när jag kom över sista kullen så fick jag världens fart och skrek "JAG KOMMER DÖÖÖ!" Folk skrattade..
Vi åt lunch o sen gav jag mig upp igen, gick bättre nu! Tredje gången åkte jag ju faktiskt slalom påriktigt, det var verkligen som att cykla, det satt lite långt in men jag insåg att jag faktiskt kunde det förut :P
Vart äta grillat i en stuga med systers familj och några vänner till dom. MUMS! Och självklart såg vi hockeyn samtidigt, härligt med vinst! Vi spelade ett jätteroligt spel också, jag måste fan skaffa ett sånt :) Orkar inte förklara det, ni får se sen om jag orkar skaffa ett ;)

Sen hem efter middagen och genom duschen, och iväg till Ms place för tjejkväll. Vi drog ut på Calles, träffade JB o Jens tvärt och sen Cheesy :D Var längesen jag träffade han, elr; det var längesen han var trevlig mot mig :P Var himla kul o sitta o snacka med han iaf!
Papi ringde, (jag var fyllechauffis) och vi drog oss hemmåt. Han ringde kl1 men på nåt sätt var jag inte isäng förän 3 ändå :S Skumt detdär!

Idag ska jag ut med Patrik o Sabina i skogen så hundarna får springa av sig. Sen kanske en sväng förbi M, och ikväll måste jag upp till stan och hämta våra flyttlådor som anländer till Skell! Härligt det ska bli att få lite kläder igen :D Och efter det blir det eventuellt fika hos JB, vet inte riktigt hur det blev med det. Menmen!

Nu ska jag avsluta detta otroligt långa, tråkiga inlägget med ett JAG SAKNAR LINDA VESTERMARK!! Varför bor vi inte ihop längre?! KOM HEM! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: