These arms of mine

Har haft en bra dag, var härligt i skogen med Patrik och Sabina.
Sen for jag iväg till M för lite tjejsnack och rockringande :P Hennes mor har köpt en rockring från Casell, och den ska vara jättebra att träna med, typ 2 min per dag max, annars får man för mkt träningsvärk :P Så jag provade den, och jag ångrar det fan nu! Har suttit och sett Pensionärsjävlar och det gör ont när jag skrattar :( :P

Just när jag for från M idag så ringde hon o sa att våra flyttlådor var påväg till Coop, så skyndade mig hem och snabbåt, bytte bil, hämtade upp M o for på Coop. GALET HÄRLIGT MED MITT TÄCKE♥ Och datorn, och allt annat! Som mina nya kläder :$

Nu blir det nog att se Greys avsnittet jag missade i onsdags och sen kanske Gullivers Resor :)

Imorn måste jag besikta bilen! :O Lite smånervös. Min käre bror sa åt mig att ha en urringad tröja och kortkort, "om det är en ung kille så släpper han igenom den direkt!" Får fundera på det :P

Aja, hooj.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: