Remember how you put back the lights in my eyes

Hello!
Har verkligen varit en seg dag idag. Steg upp tidigt o tog mig en dusch för jag kunde inte sova o ville inte väcka tjejorna. Fick en underbar bild av min syster imorse:

Det var hockeymatch på Hattis, AIK(barnen) mot Linköping(fröknarna). Det vart 5-3 till AIK, så ni vet ;)

Sen har jag mest bara legat i sängen. Har sett de två första Twilightfilmerna o började på tredje, men vart som less. Måste kanske se klart den innan jag somnar :)

Jag har hjälpt M färga håret, o sen färgade hon mitt hår och klippte mig!
Måste älska mina bästa vänner.. Medan M stod och färgade sina lila slingor så var både jag och L inne på toan o pratade med henne. Och jag börjar tänka på när vi pratade om hur trångt och hemskt det skulle vara att bo 3st på 43kvm. Och att vi aldrig skulle få vara för oss själva.. Och ändå står vi nu här, alla tre, och trängs inne på toan! Jag förstår inte hur jag ska leva utan att träffa mina underbara vänner varje dag. De är verkligen de två bästa personerna jag har träffat♥

När våra hår hade torkat så stack jag o M ut på en liten prommis! :) Vi gick mkt kortare än M ville, men jag känner att jag kanske inte ska vara ute o gå en massa i minusgrader när jag är såhär förkyld.. Men vart 50min iaf :)

Nu blire nog att ta en snabbdusch o sen se klart Eclipse :)
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: