Vi möttes mitt i vintern när mitt hjärta var tömt, jag placerade dig i drömmen som jag borde ha glömt

Vart lite cookies&cream och Jim Jeffries igår, och framförallt sömn, så humöret återvände!

Har haft skumma drömmar inatt, och vaknat flera gånger. Nu på morgonen vaknade jag av att en alldeles för pigg M som hoppade o la sig på mig. Men det var ju mysigt :P
När jag väl steg upp kändes det som att jag blivit mosad av en bulldozer. Hon är ju inte stor, så är nog inte det, men känns som om min bröstkorg är smashad.

Jag måste visst göra saker idag?! Det sög lite :( Hade faktiskt tänkt ta disken som ligger fulla våran lägenhet, men gör ont att andas så tänkte tycka synd om migsjälv ist. Men måste hursomhelst fara och handla, så kanske lika bra att man klär på sig och vaknar?

En liten stund till har jag tänkt ligga och ha ont iaf.. Sen skärper vi oss :)

Btw. ENSAM HELA DAGEN! :O Känns rätt skönt just nu iaf :)



Hej hej, jag klarar mig nog. Jag sitter på en sten vid en sjö i en skog.
Hej hej, när dag blir till kväll, jag behöver lite tid för migsjälv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: