Vill inte tänka mer men jag kan inte sluta hoppas, men allting är på låtsas och detta måste stoppas

Var ovanligt pigg imorse när jag vaknade. Trodde jag inte efter hur jag har mått de senaste dagarna :P Men det var som bara upp, upp och iväääg!
Vädret var inte det roligaste dock. Blåsigt och mulet, men inget regn iaf! Vi var ute hela förmiddagen o gjorde inte så jättemkt. Det oinkade ovanligt mycket i min jackficka så tog upp mobilen och hade fått 2 mms av mami, hon var ute med hundarna :P



Jag svarade med att skicka den här bilden.. :D


Vi började kratta bort lite löv från rabatterna, o då hittade jag en mask! Så vi hämtade en burk och gjorde ett eget maskbo. Ungarna vart galna o började gräva överallt o hittade faktiskt fler maskar, men vi släppte ut några igen. Sen roade vi oss med att titta på när dom grävde sig ner i jorden osv. Jag tror jag imponerade lite på fröknarna när jag satt där och hade värsta NKlektionen med barnen om vad maskar äter osv :P


På eftermiddagen så sken solen så vi skyndade oss ut! Och jag fick sluta halv 3 så tog första bästa bussen hem. Fick gå från Säve men det gjorde mig inte så mkt tack vare det fina vädret :D Här hemma väntade en glad M på mig :) Första gången hon har varit själv en hel dag sen vi flyttade ner tror jag! :P

Hon har börjat packa sina saker, och jag borde kanske packa ihop en låda till. Men vet inte hur jag hade så många lådor med mig, för jag har inte nog med saker att fylla dom med nu :O Menmen!
Hemgång i helgen.
Längtar som fan samtidigt som jag tkr det är ganska väldigt tråkigt.. Imorgon ska jag satsa på att göra lite saker som jag har tänkt göra rålänge men har aldrig blivit av, som att gå in på några affärer bussen alltid kör förbi osv!

Nu ska jag nog börja med litte mat :) Hare gött!


"Det känns inte så värt att jag ska lägga ner tid
Men jag kan ju inte hjälpa det för ändå undrar jag,
men det får vi nog inte reda på när steget är för tungt att ta
Jag menar det blir sött som socker.." 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: