What am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay?

Helu!
Det kom just en man och öppnade dörren som går in till huset och sa "Oj, det bor någon här". No shit Sherlock.

__
GRATTIS MATILDA M.LEGENDARY SUNDIN!!!

Hon är nu 20 år, den gamla jäveln :D Detta firar vi med bio och en tårta ikväll :)


Nord far hem ikväll, lite tråkigt, han missar tårtan :O Men lillsisSundin är kvar till imorn så hon får lyxen av att gå på bio med oss ;)

Ryggen är galet mkt bättre idag, gör knappt ont alls :) Men kände att jag nog inte borde jobba imorn ändå.. Så jobbar tis-tors i veckan. Börjar kl8 2 dagar av någon anledning, men det funkar väl antar jag!

2 veckor kvar till nuvarande hemdatumet. Vi ska försöka satsa på att fara hem den 27e. Funderar fortfarande lite smått på att stanna kvar till den 4, ta buss till Falkenberg och åka med mami o morföräldrarna hem, men det finns en risk att jag missar Jeff Dunham då, och den risken vågar jag inte riktigt ta!

What else...
Vi såg Trassel idag, galet vad Disney är bra alltså! Trodde verkligen inte det om dom nya filmerna, gamla klassiker är ju som bäst. Men den var riktigt riktigt bra! Rekomenderas :D


Nu ska jag sova en stund tror jag :$ Tänkte ta det lugnt nån dag till så ryggen får vila.
Ni får hare gött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: