When a heart breaks, no it don't breakeven

!!Varning för ett extremt roligt och händelserikt inlägg!!

Dagen har varit slö som fan. Ryggen var inte lika hemsk idag, men kunde knappt sova nåt inatt ändå. Är så jobbigt när man inte kan ligga som man brukar ligga :O Kan aldrig somna när jag måste ligga på rygg :/

Har legat i sängen mest hela dagen. Tänkte att då kanske ryggen blir bra så jag kunde följa med ut ikväll, men.. Dom andra drog på stan o jag såg Have you heard about the Morgans. Den var faktiskt rätt bra :) Papi ringde mig också, bara för att vara jävlig. "Gissa vad jag gör! Jag tänder GRILLEN" Dumma pappa :( Fick klaga lite för mina päron om min rygg iaf, kändes bra att ha någon som tyckte synd om mig. "Hälsa mormor att jag mår bra och har jättekul här nere!" Hon oroar sig nog mkt ändå. Jag saknar henne, och morfar.♥

Sen sov jag till klockan 7 tror jag. Hade ont i huvudet som FAN när jag vaknade. Gjorde lite mat åt mig o Nord iaf, sen gick jag i duschen. Sen la jag mig i sängen igen. Känner mig jättetråkig som bara ligger när vi har gäster, men pallade fan inte idag.. :/

Nu har dom lämnat mig igen, ganska skönt (A) Musiken var inte bäst för min huvudvärk :P Nu ska jag dö i sängen med en film=)

Tipsar er om en underbar tjej, Maddi Jane (namnet är en länk)


I'm still alive but I'm barely breathing,
Just prayed to a god that I don't believe in,
'Cuase I got time while he got freedom,
When a heart breaks no it don't break even.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: