Wonder why we bother with love when it never lasts

Ursch. På allt. Bara ursch.

Känner verkligen att om jag bara ska ligga och må såhär så kan jag lika gärna flyga hem imorgon. Fast L är söt o hämtar ipren åt mig osv :)
Men har helt ärligt aldrig haft såhär ont i huvudet förut. Börjar tro att det kanske har något med ryggen att göra? Isf måste jag ju gå och fixa till det..

Blir inget  jobb imorgon heller, vill inte riskera något.
Känns idiotiskt att förlora pengarna men vad ska man göra?

På gladare noter så har jag en ny favoritlåt tror jag! :D "Every Car You Chase", galet bra remix av Chasing Cars och Every Breath You Take. Stod nånstans att det var jättelängesen den skapades men jag hörde den i Just Go With It som vi såg igår och vart lite kär. Finns på tuben, ni borde kolla upp det! :)

Och jag tror aldrig jag har sett L jobba såhär hårt för något förut! Hon har stått i typ 2 timmar och skurit rotfrukter och grönsaker och marinerat kyckling bara för att få sig "en god middag". Hon sitter nu och njuter av maten framför ett avsnitt av Stylisterna!

Ikväll blir det att se I rymden finns inga känslor. Varken jag elr L är jättetaggade, men känns som en film som man måste se för att alla säger den är så bra. Haha vad ägd jag blir om jag gillar den! JB lovar också att jag kommer bli kär i tjejen, som jag själv tkr ser inte-alls-bra ut. Men vem vet, jag kanske blir gay?!

I brist på bättre sätt att avsluta detta mediumtråkiga inlägget med så..
Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: