You make it easier when life gets hard

Feetz with helium is awesome.

Ikväll har jag mått skit men försökt vara lite glad ändå. Gick omkring o grät av smärta ett tag men sen vart det bättre :P Vi spela lite ölspel o dom andra hoppade o dansade runt.

Bilder från kvällen och gårkvällen följer


Nord jagar sin svans...








M har köpt mössan vi har slagit vad om, men berättar mer om det vid ett annat tillfälle..




Balloonfight!!



Vi gjorde en jätteglad ballong som skulle hålla mig sällskap ikväll när dom drog ut..

Och den påminde om Jeepers så mkt så vi skrev "Ja e så positiv!" på den :D

Men sen åt L upp den :'(

Så nu har jag dessa underbara dudes med mig ikväll ist. Lite glad blir man ju när man tittar på dom!
Här är Mr. Grön. Han är från gårkvällen så han flyger inte längre.. 

Och här är Grön Junior. Han är för tillfället fastknuten vid min arm, och nu ska vi se film!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: