Aj aj aj aj buff

Jobbig gårkväll. Somnade typ aldrig..
Låg i sängen till klockan 3 idag. Släppte ner hundarna klockan 8 och sen gick jag och la mig igen. Och helt otroligt - ingen som kom och tjatade på mig. Hundet kom och la sig med mig igen när dom hade fått vara ute, och sen låg vi där. Hörde pappa klampa i trappen så förberedde mig på att ignorera och inta deafmode, men han o Kennet la tak och levde om, men lät mig va. Nice.

Har legat och känt mig allmänt värdelös och hade tänkt stanna där till the end of time, men vart kissnödig så var tvungen att gå upp x) Nu ska jag bege mig mot klubben. Är HU ikv men tänkte få vara där med Hollan en stund före folket kommer.

Hejhoppkolasnopp.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: