All I want is to turn the tide

Oj vad jag känner mig stark när jag känner för att tjaffsa men istället skiter i det. :)

Idag tog jag med mami o alla the dawgs till Bersa för lite tävlingsträning! Holly var duktig, för att vara hon :P Ronja var duktig som alltid, och Mira sprang bara till mor min när jag försökte köra henne så det skiter vi i. Men taggar tävling till helgen!!! :D

Ikväll har jag inte direkt nå planer. Är medbjuden på två ställen där det klart är okej att jag kommer ^^ M skulle till sin man o grilla med två av hans kompisar och Anna ska på födelsedagsfest. Just nu lutar det mot Anna, mest för att hon behöver skjuts så då kan jag ju lickas följa med x)
Min far skulle kanske ut ikväll också, så då är det lika bra att jag är på krogen tills jag ska hämta han. För krogen lär det nog bli hur som helst lät det som. Det finns ju alternativet att sitta hemma, men det gör jag hela veckorna. Och då kmr jag falla för mitt sockersug :$ Så lika bra att fara ut och träffa folk!

Klockan är nu snart 6 så är väl dags att gå i duschen eller någe sånt.
Jag önskar er alla en bra lördagkväll!

Bild på mina flickor från gårkvällen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: