And we're only making it worse

Grattis pappa!
Och Ls lillsyrra :P


Igår var vi i sjön hela dan typ.. Målade två väggar till på friggeboden. Sen agility på kvällen. Dom var riktigt duktiga båda två♥



Skulle ut till Sjön idag och måla sista väggen, men regnade och hade sig så vart inte så. Istället har jag busat med buspojkar, fikat med Albin och fyllt i/skrivit ut/kopierat papper. Så hoppas på att få börja få lite pengar nu.


Ha skrivit ut massa agilitybanor också, himla taggad inför helgen! Är träning ikväll igen så ska ta med en bana och se om folk vill köra den. Det är himla kluriga banor jag har skrivit ut, det är banorna från landslagsuttagningen :)

Annars då? Saknar min L. Och min M,
hon jobbar visst arslet av sig i veckan. Onödigt tycker jag.


Postat av: Anna

Haha tackar! x)

2011-05-18 @ 17:46:40
URL: http://variationofbirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: