Står inte ut, står inte ut


Inte på topp idag. Trodde aldrig jobbet skulle ta slut.. Galet ont i ryggen och axlarna och misstrivs som fan. Väl hemma vart det prommis med Magda o Kiba, alltid lika trevligt. Hundarna stack iväg på äventyr när vi var för upptagna med att prata, men dom kom tillbaka igen så. Hehe.

Vill ha ett badkar. Typ jättemycket. Bara lägga sig under vattnet och dö. Kanske inte riktigt så men nästan. Tror det skulle vara bra för axlarna! Om det inte hade varit agility ikväll hade jag våldgästat Albins bastu!! Fast vet inte om jag kommer orka fara på agilityn heller.. Borde verkligen, men har ont överallt :(

Jag saknar någon. Har inte bestämt mig för vem än, men känns lite tomt. Jag saknar L jättejättemycket. Kanske bara är det.. Jag saknar helg också. Fast M jobbar hela helgen så vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Är bjuden på inflyttningsfest men känner ingen (eller vet inte vilka som ska dit) så vågar nog inte fara utan en vän :$ Vet inte om det var alkoholfest heller, och känner att jag behöver lite alkohol.
Näe, en sväng där förbi ska jag nog ta ändå! Trevligt med nytt folk ju :)

Ehm.. Hejrå?


What I want and what I need,
has now become the same thing you've been offering

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: