Come on skinny love, what happened here?

Var hos T&D kl5 som tillsagd, för vi skulle äta middag!
Men maten var inte klar förän kvart över 7, jag var galet hungrig då!

Vi åt nå goda biffar som alla hjälptes till att göra. Och massa svamp! :D Gött vare :)
Medan vi åt såg vi en film, typ Surrogates? Helt okej. Handlade om robotar o skit! Sen spelade vi ett spel som först verkade hemskt tråkigt x) Men det var faktikst rätt kul när jag förstod hur man gjorde :P
For hem där kring 10 för jag skulle somsagt upp tidigt idag... PÅ AGILITY! :D


Var allmänt glad när jag vaknade imorse. Begav mig mot Bersa vid halv 10. Var massa folk där, rastade mina hemskheter till hundar. Gud så jobbig Holly var i början >.<
Det började med den lättare banan. Crap... Ville att Holly skulle få ha varit där ett tag o vant sig vid allt före det blev våran tur men det vart inte riktigt så. Första loppet var bara kaos. Som det alltid är?! Inte bra att vi bara kommer köra ett lopp per dag på hemmatävlingen.
Men vi fick köra samma bana två gånger, så andra gången gick det galet mycket bättre! Då tog vi oss (med några stora svängar och snurrar) faktiskt igenom hela banan! Dock missade hon sist hindret men det orkade vi inte bry oss om :P


Sen byggde vi om banan och jag o Ronja var första start ut! Det var en sjukt kul bana, men trodde inte att hon skulle få så mycket fart. Plus att hon hade varit så seg hela morgonen och bara tjurat, så var värsta chocken när hon sköt iväg som en kanon! (För att vara henne ^^) Ett jättefint lopp vart det, men dock inte så snabbt som jag trodde :P Men ändå, stolt! Och andra varvet gick hon ännu snabbare! Eller så var jag långsammare.. Hon hann då rent före mig in i slalomet, imponerande ;)



En himla bra dag iaf! Fast är trött som stryk nu.
Funderar på att gå på bio i min ensamhet ikväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: