Cut off all the ropes and let me fall

Hemma nu, efter mycket jävla tjaffs i bilen... Vissa människor ska bara inte dricka alkohol.

Haft en trevlig kväll, himla kul med allsång och massa folk. Bara allmänt bra! Kanske skippar alkoholen ett tag framöver, är ju som kul ändå!!
Träffade Jens på Calles♥ Fan vilken underbar man alltså :P Älskar den duden :D Han satt och sniffade på mitt hår för jag luktade gott :P Och han hade en vän som han försökte få ihop mig med, Edwin tror jag han hette. Rätt trevlig prick :)
Sen kom Adam o Patrik just i tid till stängning ^^


Insåg just att jag är den enda singeltjejen kvar. Inte i världen kanske, men jag har bara 2 tjejkompisar som jag brukar umgås med ofta, Anna o M, och dom har män nu. Carro har man, T-boy har man, Jeanette har man osv. Linda räknas inte för hon är långt bort och kan inte ragga drinkar med mig :( Jag saknar henne!
Känns ändå rätt lesset. Jag vill med ha nån :/ Fast är väl kul att vara singel också... Haha emoErika kommer fram den här tiden på kvällen! Ni får ursäkta mig. Klart det är kul att få knulla runt och få stämpeln slampa :) Nicenice!....

Sömn nu iaf. Typ.
Saknar dig.


I told you to be patient and I told you to be fine
I told you to be balanced and I told you to be kind
Now if all your love is wasted then who the hell was I?
Cause now I'm breaking at the britches
And at the end of all your lines
Postat av: Anna

När ha jag någonsin svikit dig och ditt raggande ;) Jag är ju den perfekta wing-mannen(/kvinnan)!

2011-05-14 @ 13:07:13
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: