Det ekar i hela staden

Vaknade senare än tänkt, men okej ändå.
Hinner inte ut med Hollsan, men helt ärligt så skulle jag nog inte palla att fara ut o springa.. Mina lår är typ döda x) Så satsar på att packa in restrerande stolar i Glenn o ta med la Fluff o Loll till M. En sväng på stan och sen iväg till Bersan igen!

Kvällen kommer spenderas på okänd plats ute på Sunnanå med okänt folk. Är tacksam över min privatchaufför Albin som åtminstone skulle hänga på förfesten med mig! Vet inte om det blir krogen sen, beror väl på vad folket vill :) Classe spelar på Calles, och dom har renoverat där så är småsugen på att fara dit men vi får se vad som händer!

Tror att helgen blir riktigt bra! Mycket agility och mycket folk. Nice!

Postat av: linda

snygga earrings ;)

2011-05-06 @ 18:19:00
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: