Friday the 13th.

Min mor snodde cykeln >.< Lätt att fara ut o cykla utan cykel? Nope. Men tog oss en springtur i skogen istället. Dock väldigt jobbigt att springa när det är så jävla mkt pollen ute.. Jag började låta som en pipleksak, men då fick jag då min hunds uppmärksamhet iaf xD

Nu fördriver jag tiden men musik och rockringande. Ska hämta upp StefN snart för han ville upp på systemet.. Så han kan åka med när jag ska till veterinären, då får han hjälpa mig in med all the dawgs mohahah!

Har ingen aning om vad som händer ikväll. Har ingen aning om vem som ska med heller. Jag är småtaggad på att tända en brasa vid älven o chilla där, eller vara hos M. Men folket med alkoholen får bestämma, jag har inte råd att vara alkoholist ikväll :( Så ska försöka tjäna mig en slant på att vara fyllechauffis istället. Då kanske jag har råd att dricka nästa helg :D

Hur var detdär.. "Hjälp-Linda-att-supa-på-fredag-fonden"? eller något sådant.. Kanske borde starta en sån åt migsjälv! :D


Ska försöka bli bättre på att lägga in bilder i långa inlägg, så min vän M har något att titta på när hon (inte)läser mina tråkiga inlägg ;P
Bilden är från då vi var på Universeum då grabbsen hälsade på..
Hittade den i en mapp märkt "LINDAS".
Jag saknar dig gumman♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: