I watched the world float to the dark side of the moon

Jag är verkligen skadad efter helgen, vaknade typ fem i åtta. Onödigt! Såg lite Jims Värld och sen somnade jag om. Vaknade av att mormor ringde kl 12, lite mer passande tyckte jag!

Har inte alls gjort mycket. Legat i soffan o sett Vänner. Efter ca 7 avsnitt så satte jag igång Gullivers Travels istället, helt okej film men inte lika bra som jag förväntade mig.
"I'm really into you, but I'm into a lot of things so don't get to excited"
Helt plötsligt var det middagstid så åt mig lite och klädde på mig och så bar det iväg mot HU. Inte supertaggad för det har typ regnat hela dan.. Men det lättade som och sen kom tillomed solen fram! Hade klätt mig alldeles för mkt för var ju faktiskt varmt ute. Hollan fick sitta i bilen mesta delen av kvällen, men sen fick hon köra lite. Självklart stack hon iväg och drog med sig en annan hund. Jag orkar inte.

Suger att hon är så förbannat duktig sen när hon väl skärper sig så man får inte ens vara arg. Fast det är nog egentligen en bra sak, för om hon bara var sådär slams hela tiden så vettejafan om jag skulle orka med henne.

Nu blir det nog mer Vänner, eller kanske filmen på trean. Tidig kväll har jag då bestämt, är fortfarande galet trött och slut!


3 doors down - Kryptonite 
Hands down det bästa på min spellista just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: