I'll be fine without a safty-net

Ett jobb jag inte har några kvalifikationer till och inte förstår mig på alls.
Det är tur ni har koll AF!

Efteråt gick jag in till centrum o skulle kolla busstiderna, men då hittade jag en röd valross istället :) Tog med henne hem till M dit Steefie, Burre o André kom sen :) Åkte med dom hem och har pratat i tele en stund med min underbara Linda Vestermark! Hon är saknad♥


Nu blir det att storhandla med mami. Hoppas på att få nå pengar imorgon?!?! För då blir det stan med Anna o Carro (Den röda valrossen - för er som inte hänger med)

Helgen är delvis planerad också. Den kommer innehålla många alkoholhaltiga drycker och gott sällskap. Morgonkvällen vet jag inte riktigt egentligen, troligtvis Anna o kanske någon fler. Och lördagen blir det Carro, Anna, kanske StefN osv! :) Ser fram emot en toppenhelg ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: