Jag bidde trött och gick sönder..

Steg upp kl 10 osså bar det iväg till Sjön. Mami ville slita upp nå lådor ur jorden så visst. Mormor o Morfar var där ute redan så vi fikade lite o sen satte vi igång. Gud vad myror det var där >.< Och maskar :D
Slet sönder ryggen i smyg så la mig ner o "solade". Bättre dom får tro att jag är lat än att jag har ont.

Just nu sitter min mor och pratar om vilka grisar jag och min bror är, och att vi aldrig kmr flytta hemifrån och aldrig få nåt jobb. Småsur blir jag. Förbannad rent av. Om det är allt som förväntas av mig så visst. Då ska jag sluta leta jobb och boende. Fuck the world.
Fan vad jag längtar bort från det här huset.

Men ikväll är det agility, blir bra! Ska typ halvsova till nåt avsnitt av vänner före maten.
Hoppas alla har en bra tisdag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: