Jag bor 4 trappor upp och du är välkommen in

Himla trevlig kväll igår!
Kom till Albin jättetidigt, så satt med han o hans pappa medan dom åt osv. Klockan 8 begav vi oss iväg mot Sunnanå. Där var det massa folk och jag kände inte igen en enda människa :P Albin kände visst en tjej så han satt o snacka hela kvällen iaf :P Men alla var som trevliga o lärde känna många nya personer :D

"Polly vill ha kex?"  hahahhahah xD Internt..


Albin skjutsade ut mig o nån dude på krogen, btw så snodde duden min femtiolapp?! Inte okej!
Väl inne hittade jag igen M&Adam och Jens :D Satt med dom ett tag. Sen såg jag en tjej som heter Emelie, och hon är inte nog gammal för att vara där!! Men då var hon där med sina föräldrar "Jannelie" och henns mormor. Så på något udda sätt hamnade jag på vimmelbild med mormodern!


Träffade en tjej som heter Sanna som jag har gått teckenspråk med, och som jag träffade ute förra helgen så vi umgicks ett tag :) Himla trevligt!

Claes var himla vänskaplig igår.. :P Han o Micke spelade så det var bra stämning hela kvällen :D

Kvällen avslutades med en promenad genom regnet. Fast Albin kom o räddade mig med sin vita springare! x)

Nu taggas det om, blir middag och mys hos T&D ikväll :)
Och imorgon är det AGILITYYYY!!!!! Första tävlingen för i år :D Dock en inoff, men jag taggar ändå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: