Spread a little something to remember

Jag skäms nästan lite över att jag är stolt över dethär men; jag har tvättat idag! :D
Ja, jag är 20 år och vet inte hur man tvättar. Men idag har jag gjort det helt själv för första gången och tvätten överlevde, i rätt storlek och färg och allting. Smått stolt :$

Gick ut o gick med Magda o Kiba idag. Var lääängesen Hollan fick busa i skogen med någon av hennes vänner. Riktigt längesen. Men det är som så lungt med Kiba jämfört med Sally :P


Liten Holiday♥


Ville som fara upp på bruks och träna idag - går ju aldrig träna på kvällarna längre för det är bara kurser jämt. Men orkade inte riktigt ta tag i det. Blir kanske att träna litte lydnad på rotan ikväll om jag inte ska fara till Anna. :)

Imorgon får jag *förhoppningsvis* pengar och ska på AF, så då blir det nog en sväng på stan med. Måste köpa en jävla sladd till kameran. Och kanske något fint somrigt plagg så jag kan börja tagga sena sommarkvällar med grillande! :$ Insåg igår att det faktiskt typ är sommar nu? Vi gillare! Vill ut o fota, har inte haft nån inspiration på jääättelänge men nu taggar jag som! :) Men är tråkigt att fota om bilderna stannar i kameran o inte går att få till datorn :P
Postat av: linda

Har ju sagt att du aldrig stör!

Haha du är ju alltid upptagen när jag ringer :P

Jag älskar dig <3

2011-05-26 @ 04:04:12
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: