There's no room, no space to rent in this town

Jag börjar bli less på att bo här nu, påriktigt. Gud vad jag längtar efter en egen lägenhet, och ett fast jobb. Verkar fan inte vara möjligt.
Men beger mig snart iväg mot stan för åter ett möte på AF. Ni kan ju hålla några tummar åt mig om att det är något vettigt jobb det handlar om.

Visst är hon sööt? =)


Annars då?
Saknar Göteborg mer än någonsin. Saknar L som jag inte har pratat med på år och dar. Är arg, oftast inte men just nu. Finns en person som får mig att tippa över kanten. Lyssnar fortfarande på Kryptonite typ 40 gånger per dag, och då jag inte lyssnar på den så sjunger jag den för mig själv. Vet inte varför, men det är bästa låten på länge! Min hund är uttråkad och rullar sig i det nyklippta gräset - galet snygg blir hon. Dom andra små hundarna är helt slut pga att dom faktiskt fick röra på sig igårkväll. Jag har chokladabstinens. Jag gillar min morgonrock och min rockring.
En mellanlång sammanfattning av mitt liv idag.

Have a nice day people!

Postat av: linda

Och jag saknar dig! <3

2011-05-26 @ 15:39:34
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: