Tre frisörer och en ljusdesignare

spenderade jag kvällen med!
ANNA ÄR HEMMA♥

Det färgades hår o noppades ögonbryn och sen gick vi ner till älven o åt lite snask :$ Och jag pratade med L i typ en halvtimme :) Planerar hennes hemkomst... mohahah! Hoppas jag lyckas göra det som jag vill ;)


Dagen började med att lägga färdigt golvet i växthuset åt mamma. Fick hjälp av Albin :) Mamma komentar när hon kom hem:
"Men va, har ni lagt klart hela?"
"Jaa"
"Men vi hade ju inte skurit till alla bitar"
"Nää"
"Skar ni till bitarna?"
"Näee, vi gnagade dom i rätt längd!"
"Menmen... Tack gumman!"

Nu äre sängen för jag är galet trött! Blir stan imorn, o sen lill-lördag med M o A o en sväng på krogen innan jag ska upp klockan 6 o köra till Umeå.... !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: