From being true to being used is how we live


Kände mig allmänt frustrerad och rastlös, så jagade liv i min jycke och begav mig ut på en springtur i skogen. Fan vad jag pushade mig! Himla härlig känsla.. Som höll i sig ungefär tills jag satt på cykeln halvvägs hem. Då ville jag ut och springa mer, men gillar inte mörkret så ligger nu här i min säng med två små slagna hjältar.


Imorgon har jag tänkt sova tills jag vaknar. Sedan hälla en hink vatten på min bror så han vaknar och vi kan lägga lite tak. Och sen en springtur med Holly innan jag drar till Bersa o tränar. Och sen blir det väl HU efter det. Kanske svänger förbi M påväg hem =)

Btw så dampar typ Blogg.se för jag har skrivit 2 inlägg idag redan som inte vill synas, så gissar på att alla tre kommer upp som i en klump imorgon eller nåt.. Skumt dedär!

Blir att skalla kudden nu iaf. Hare gött.



Jag har kommit på dig.
Det var aldrig något fel på dig, det var bara det att det inte var mig du ville ha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: