Veronica Maggio - Välkommen in

Har just upptäckt låten, typ. Egentligen i fredags på förfesten, men den är galet bra!! Taggar sommarfester som fan :D
Önskar att det var jag som hade flyttat till Ms lägenhet ist för henne, fyfan vad fest det skulle vara i helgen isf! Dunka bra-låten om o om igen. "Det är kö från gatan upp till hallen". Megafester.. Fan vad jag saknar mina husfester.. Dom var lyckade! Och tänk att ha en sån i stan?! Fatta nice!

Ska på inflyttningsfest imorn hursomhelst, dock inte Ms för hon vill inte ha nån typ :/ Sofie har flyttat o ville att jag skulle komma även om jag inte känner en kotte, så tvingar med mig Albin o far dit :)

Tror morgondagen innehåller mer agility också. Är så härligt när det är så nära och hon är så duktig :$ Och är ju tävling på söndag!!! Dock bara en inoff, men ändå :P Bra uppvärmning inför 21-22. Det taggar vi! Skeås hemmatävling; finns inget bättre! Det är fan lika bra som mina husfester ;)

Taggar livet lite allmänt sådär. Tror jag ska fara ut o springa en sväng om jag får med mig min vovve. Hon är trött! Så vi får se hur det går.. Plus att det är jävla jobbigt att springa när det är pollen i luften alltså x) Smakar blod i munnen o halsen tjuter, men det funkar det med ;)
Kanske får ta dom små på en prommis ist, fast då blir det inget joggande.. Knappt en powerwalk. Små sega hundar! Men jag älskarom :]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: