"Vi ska sy och vi ska klippa, vi ska göra ska, vi tippa..."

Känner mig ändå duktig idag. Däckade efter jobbet och sov mycket längre än tänkt, och sen däckade jag igen framför Vänner.. Men sen satte jag igång. Har klätt om Ms stolar nu, vart skitsnyggt! Och sen tog jag ett damsugarrally.

Blir mat snart, sen ska jag förbi AnnaO en sväng, ett kortpass agility och sen upp på onsdagsträning på klubben. Fast vet inte om jag orkar fara upp på klubben, om flickorna är lika duktiga som igår så blir det kanske att stanna i Bersan o träna lite längre. Vi får se helt enkelt!
Och samtidit som jag skriver detta läser jag mailen och har fått ett mail av Annika som försöker få ihop folk till träning ikväll, så blir helkväll i Bersan och få massa bra tips! :)

Så blir massa fart och kuligheter ikväll! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: