Vill säga nånting men jag kan inte tänka klart, känslor bubblar upp utan att tänka tillbaks

For ut till Sjön imorse, men regnade förmkt för att måla så vet inte riktigt vad jag gjorde för nytta där. Var förbi apoteket och systemet påväg hem. Köpte vin! Omg. Pink Pet - tack för tipset SofiaLu :)




Idag drar det igång! Om en halvtimme beger jag mig iväg till Bersa för att tejpa pinnar och utse priser. Vet inte riktigt hur länge man blir där, men tillbaka dit bär det imorgon kl12. Då blir det att prissätta fika och diverse andra saker. Mäta ut banan osv. Det är mycket jobb med att hålla i en tävling, men gud så kul det är!
Just nu sitter jag och taggar med spellistan jag har gjort iordning till helgen. Känner mig smått hedrad som fick den uppgiften och har försökt göra så att alla hittar något dom gillar. Inte så svårt med tanke på hur blandad musiksmak jag har ^^

Har stora förväntningar på helgen! Förväntar mig inte något stort av mina små älsklingar, vill gärna att Hollsan ska springa en hel bana och inte sticka ut i publiken, och om Ronja tar en placering så blir jag givetvis glad. Men på hemmatävlingen bryr jag mig inte så mycket, det är så himla roligt allt runt omkring också!

Nu, hooj!


Men det spelade ingen roll vad jag skrev
Du hade inte fastnat än inte fattat än
Vilken kärlek som fanns att bara hämta hem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: