We're gonna party like it's saturday

Lördag..
Carro kom hit o vi gjorde oss fina o drack. Drog vidare till stan för att hämta upp SofiaLu o Anna och bege oss mot Sjungande. Vi kom dit på "fetfesten" som vi var bjudna på men det var bara 3 pers o ena var däckad. Tyvärr var det också hon som bodde där så vi kunde inte vara kvar där efter ett tag.

4 flickor med alldeles för mycket alkohol kvar började frenetiskt ringa efter någon som hade fest och någon som kunde skjutsa oss till festen som vi hittade. Sofias man kom och räddade oss, ett tack ska han ha!

Ny förfest, var väl okej. Annas barndomskompisar så vi andra tre pratade mest med oss själva. Drack upp allt vi hade och begav oss vidare mot Olles!
Där var det ovanligt dött för att vara löningshelg, men det kom mer folk sen. Vet inte riktigt varför jag hade roligt, men roligt hade jag! Var väl de fina tjejerna jag var med :$ Vi snackade mycket med Micke o Nicke och i slutet av kvällen så följde jag o Carro med hem till Nicke på efterfest. Satt o drack 3,5or o åt chips o lyssnade på musik! Carro däckade i sängen så jag o pojkarna fick trängas i soffan. Satte igång en film o sen däckade vi allt eftersom :P

På morgonen vaknade jag av att Carro bangade omkring i köket, och sen ramlade hon när hon skulle in på toa x) Stackarn mådde inte bra! Vi sov en stund till sen pallrade vi oss ner till ICA o köpte några äpplen och väääldigt mycket godis! Begav oss vidare till T&D som lickas skulle till hamn där kring 12 så åkte med dom hem :)

Jag hade en svinigt rolig kväll alltså! Tyvärr så hade inte Anna lika kul, och jag blir lite ledsen över det. Förlåt säger jag till henne igen!


Just fan, stod o snackade med X vid baren så bartendrarna la sig i också, och tror jag sa några saker jag inte skulle ha sagt x) Menmen, pinsamheter i fyllan brukar ju folk ha en tendens att förlåta! ;)

Som vanligt finns det inga bilder, så bara för syns skull:

Och för det är typ bästa bilden i världshistorien x)
Postat av: M

Eh, ja.. Det är det typ!

2011-05-30 @ 21:11:48
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: