What if I wanted to break? To laugh it all off in your face..

Var ändå uppe i någorlunda bra tid idag, har ätit frukost på altanen och la mig och solade lite sen. Men molnen kom :@ Så sitter nu inne under en filt o fryser x)

Blir att slöa lite till nu, sen försöka pallra mig ut på en springtur. Är ju inte galet varmt i luften så tycker Hollan borde palla det :) Sen blir det Bersa har jag bestämt! Ska använda all den bensinen som jag har kvar till agilityträning inför nästa helg. För helt ärligt så har jag inte råd att tanka min stackars Glenn för jag har inga pengar alls. Under en hundring på kontot. Detta känns fel.

Ge mig ett jobb ?



Om Holly kan fortsätta vara så duktig som igår så blir jag superglad, bara så världen vet :)
Hare Gött.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: