Wish that you could but you're never gonna own me

VILKEN DAG!
Steg upp klockan 11, då undrade mamma varför jag har sovit så länge när det är så varmt ute. Bara sisådär 21grader i skuggan?! Gick ut på altanen och höll på att avlida där jag stod i mina fleecebrallor o t-shirten. Sprang upp på rummet och tog på mig shorts och ett linne, men spenderade mesta delen av dan ännu mindre klädd :P

Solade ett tag, men kände mig rastlös.. Ville ut och springa men var fan för varmt! Var 35grader på altanen hela dagen :D  Så bestämde mig för att tvätta Glenn istället :) Inte för att jag kan säga att han ser så mkt bättre ut nu än innan men..

Mami har varit barnvakt hela dan åt vårat sjuka lilla födelsedags(igår)barn. Tänk, Linus är 2 år!! Gammal jag är....
Men Albin kom hit och vi gick och hämtade Lucas från dagis :) Var gulligt när barnen trodde jag var där o jobbade. "Fröken, kan du ge mig fart?""Mig med!" Sötnosar

Sen tog men Albin o Holly ut i skogen till tjärnen där så Hollsan fick bada av sig. Hon är verkligen inte på topp dagar som denna! Stackarn :/ Men då piggnade hon till ordentligt!

Nu blir det mat snart och sen iväg på HU. Hoppas flickan sköter sig ikväll! Har inte riktigt tålamodet idag känner jag och skulle gärna stanna hemma, men måste ändå upp på klubben o lämna priser till tävlingen så..

Hejråå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: