You're out of luck, and the reason that you had to care

Gårkvällen var riktigt trevlig!
Är som skumt att det känns normalt såfort man träffar Anna, som att hon inte har varit borta. Men det var riktigt mysigt igår :) Jag, Anna o M grillade och åt i växthuset, där vi fick slåss för livet mot en gigantisk mal! x)
Claes ringde och ville ha skjuts från Byske till stan så vi lastade in oss i bilen osså bar det iväg. Påväg hem hämtade vi upp AnnaÅ och så blev det badtunnan när vi kom tillbaka! Anna hade gjort jättefint ute vid badtunnan med tända facklor och söta små ballonglampor och musik, mys!
Efter kanske en timme så steg M o AnnaÅ upp. Jag o Anna satt kvar och pratade om allt möjligt medan vi väntade på att dom andra skulle komma ut till oss igen, men dom satt och såg film med Annas pappa ;S

Btw, jag hade lätt snyggast morgonrock, PIMP!


Efter typ 2 timmar kom dom ut och sa hejdå och for hem. Lite tråkiga tycker jag! Vi satt kvar där i en timme till ungefär, sen for vi och skjutsade hem Kratz och sen vart det en nattmacka i Annas rum :)
Stannade till typ halv 3, men då höll jag på att däcka så bestämde mig för att fara hem medan jag fortfarande kunde köra :P
Vart lite dejá vu över det när vi kramades där i hallen efter att ha umgåtts hela kvällen, likadant som vi gjorde hennes sista dag som Skelleftebo. Det var också en mysig kväll!





Fick några roliga samtal igår av lite onyktra människor. Bla en dude som skulle fixa ihop mig med hans kompis av väldigt konstiga skäl.. hehehe.
Postat av: Anna

Haha, söto! Fin kväll <3

2011-05-01 @ 19:20:06
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: