You've been all over, and it's been all over you

Gårdagen.. Tog cykel o hundet med mig ut mot oljehamn och gick en sväng i skogen med Patrik och Hera. Holly hängde inte riktigt med påväg hem x) Satan så slut vovve! :)

På kvällen drog jag till Ms nya place!!! Hon fick nyckeln till lägenheten igår så hon tog sitt pick o pack o flyttare :D Så jag tog med ett köksbord o for dit :) Jättefint var det ju faktiskt! Vi tog oss en prommis ner till Karamellkungen och sen satt vi och svamlade på hennes säng ett tag :)

Skulle egentligen följa henne på stan idag och shoppa lite grejer till lägenheten men var så jävla trött så blev inte av.. Ska kanske försöka få mig förbi där senare :)

Vi ska typ hämta min bil idag! :D Jag köpte en bil förra helgen :P Vi trodde att den hade körförbud men mami fick nå papper nyss om att den får köras i typ 19 dagar till, vilket är ganska perfa för har fått besiktningstid den 19maj :)

Nu ska jag fortsätta leta efter tankkortet.. Hatar mitt jävla virriga huvud just nu. Vet aldrig vart jag har hett något alls.


The world outside these walls may know you're breathing,
but you ain't comin' in.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: