Every second is a highlight

Haha jag älskar min Lima, hon är så söt!




Har nu varit o skrivit på kontraktet! :)
Får häma nyckeln på torsdag egentligen, men är ju i Luleå... Så blir att hämta nyckeln tidigt på fredagmorgon o börja flytta! :D

For också för att köpa tv + hemmabiosystem, men självklart hittade jag ju inte det billiga som jag hittade på internet..... >.< Men vart iaf "bara" en 32" SHARP och ett ljudsystem från LG. Gick på 5000 sammanlagt inkl försäkring så var ju inte sååå farligt! Bara en tusenlapp över min budget x)


Har varit ute i skogen med Hollan idag, ska nu göra mina 20mins övningar o ikväll ska jag o simma.
Feel the burn!!!
Postat av: Anna

Tihihihi :)

2011-11-26 @ 11:06:09
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: