Has someone taken the best of you?

Känner mig galet taggad på livet just nu, och väldigt motiverad till att träna och få så snygg kropp som jag bara kan! :P Finner massor av inspiriation av min nästan-syrra (hennes fel att jag har fastnat!). Kolla in på hennes blogg vettja, hon lägger ut braiga övningar man kan göra hemma :)
http://lindalindmark.blogg.se/

Okej, jag har typ berättat för hela världen redan så kan lika gärna skriva det här med! Jag kmr troligtvis flytta till A-torp någongång kring nyårs (kanske tidigare!!!). Ska iaf o kolla på läggan imorn o skriva på kontraktet :) Som ni kanske förstår så är detta källan till min nyfunna energi. Satan så härligt att få bo för sig själv :D Har ju hur många miljontals bilder som helst i huvudet om hur jag vill att det ska se ut i lägenheten, men gissar på att jag drömmer iväg lite väl mkt :P Får se hur stort vardagsrummet är imorgon o sånt så man kan börja planera möbleringen påriktigt :)
Och tänk så nära jag kommer ha till Albin :D Ska försöka snacka lite med ett 24/7 dagis som liggerp å atorp som jag jobbade på i somras om jag kan få vicka där helger och kvällar kanske, få in lite extra cash :)

Nu ska jag inte tråka ut er med massa sånt snack!
Tänkte skriva en mini-önskelista istället :) Suger dock att i vårat hushåll får man bara en julklapp för 200kr nu för tiden, så jag kmr få 8st trisslotter. Vi hoppas på det bästa ;)

Aja, jag önskar mig iaf
- en damsugare
- en damcykel (med korg där ronja kan åka x)
- prydnadskuddar att ha i soffan (svarta, bruna elr mörklila)
- ett matbord? :P
- andra småsaker till läggan typ ljuslyktor, gardiner, handdukar, blomkrukor/blommor, badskum (jag har ett badkar!!!!) och typ köksgrejor, sånt att he typ mjöl o pasta o sånt i. Men sånt tror jag jag ska köpa på Dollarstore nästa gång jag är till Luleå :)

Jag ser fram emot önskelistor från mina bästaste vänner också snart? M,L ni vet vilka ni är!
Postat av: Anna

Ihhhh, så kul!! :D

2011-11-23 @ 23:37:52
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: