I feel it in each and every part of me, buzzin' like a honeybee

Alltså vet inte vad det är med mig! Eller jo det vet jag, jag är lycklig. Som sate! Förväntansfull, liiite nervös och allmänt taggad på livet. Jag måste ha glömt bort hur det känns när hela livet flyter på såhär! Tycker att jag borde ha känt såhär före flytten till Göteborg, men minns inte riktigt hur jag kände då :P

Just nu känner jag mig bara tokigt glad! Och har jävligt med träningsvärk i mage/rumpa/lår x) Men det taggar mig lite. Fan så jävla snygg kropp jag ska ha till sommarn, deni! Det suger lite att jag gör detta lika mycket för dig som för mig. Känner mig som peppad, har skaffat fram massa olika sallader man kan göra som håller sig ett tag.  (Nej, jag har redan kollat, jag har inte feber!) Måste lära mig äta paprika dock, för den som låter godast är en ris/skinka-sallad (som går att ha kyckling i ist för skinkan) o då äre gurka, sallad, paprika o groddar :)

Har ett 20min program som jag ska försöka göra varje dag + prommis/joggingtur med Hollan. Och just nu känner jag inget godissug, var ändå typ 4 dar sen jag åt godis? Näe kanske mindre, men känner det inte iaf :P Brukar alltid vara sugen på godis x)

Men nu ska jag lägga mig så att det blir morgon fortare! Då ska jag ringa Petter o förhoppningsvis skriva på kontraktet imorn :D Och fara o köpa en ny TV + hemmabioset :) Ursch vad jag slösar pengar ^^

Godnatt världen! :)
Saknar dig min vän


Btw så har jag beställt en Canvastavla, och framkallat 100st foton (så jag har något att sätta i mina ramar ;) Tog fram massor av bilder från Götet. Jag saknar den tiden, jag saknar hur ni var den största delen av min dag♥

Postat av: linda

Jag saknar dig med! Och M! Det var bra tider! <3

2011-11-25 @ 06:07:27
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: