I got another confession my friend

Mina hjärtan följer mig med blicken varenda sekund. Förutom självklart då jag packade ner deras täcken och reflexvästar. Detta missade dom, så dom tror att jag ska lämna dom :( Fast jag ska ju lämna lilla hjärtat i nästan en vecka nu igen :/

Pappa skrattade och frågade: "Jaha, så vi flyttar alla dina grejor på fredag osså sover du där?"
Jag: "Ja?"
Pappa:"Du kommer komma hem på lördagmorgon o säga 'pappa jag saknar dig, det är så ensamt!'"
Haha önsketänkande, söta lilla pappa!

Vi var ner på loppisen på Rotan idag och jag hittade en JÄTTEfin värmeljushållare, var massa glittriga älgar (jag tkte det var renar men vart överröstad) på den. Och mamma säger att jag måste julpynta lägenheten så jag tyckte hon skulle köpa den åt mig, men papi gjorde det istället :$ Och när vi väl stod där så sa jag att jag skulle flytta hemifrån så hon försökte packa på mig massor med grejer, men vart bara en slev, en stekspade o ett durkslag :P Sen så ropade mami för hon hade hittat tre canvastavlor för 40kr, skitsnygga svartvita så hon köpte dom åt mig, och sen köpte pappa en JÄTTEsnygg klocka åt mig som jag ska hänga ovanför köksbordet :)
Glad tjej! :)

Har packat ihop alla kläder och det mesta av grejorna. Är bara all skit på skrivbordet som är kvar x) Men tror jag tar det på torsdag då jag kommer hem istället. Måste hinna plugga lite idag också!

Okej, åter till packandet :) Hare gött!
Postat av: Anna

Så kuuligt! :D

2011-11-27 @ 15:00:19
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: