If I just lay here would you lie with me and just forgett the world?



S-a-t-a-n vad dåligt jag mår. Inte såhär "åh jag måste spy" mer såhär "åh ta mitt liv för hela jag gör ont". Har feber, är jag väldigt övertygad om. Skippade första lektionerna o sov till kl11, gav monstrena mat o begav oss ut på en sväng i stormen. Holly var duktig o fick gå lös :) Nu har jag däckat i sängen igen.
Måste försöka pallra mig iväg på sista lektionen iaf för då ska vi gå igenom VFU-uppgiften. Men dom nu på morgonen handlade bara om värdegrunden o barns perspektiv respektive barnperspektiv. Det kan jag läsa om så jag hänger med!

Hade just ett mail från vår lärare vi ska ha imorgon o hon skrev att vi slutar direkt efter lunch imorgon, så jag kanske hinner hämta nyckeln till lägenheten redan imorgon! Då ska jag fara dit o sätta mig o se glad ut före jag far hem :P Blir nog ingen inflytt förän fredag ändå, måste få vila lite när jag kommer hem innan jag orkar bära sängar o sånt!

Näe, nu ska jag sova en stund till tror jag..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: