I'm breathing like I'm running

Börjar bli less på att jag aldrig duger. Om jag ska måste skriva om rapporter o göra omtentor i 3 år så hoppar jag fan av. Enda anledningen jag inte gör det redan idag är för då förlorar jag lägenheten x)

For till Sjön o letade efter min låda, men den fanns inte där så var en jävla bortkastad sväng. Stannade i Bureå o gick en sväng med the dawgs dock.
Är inte taggad på Luleå alls. Brukar vara överlycklig såhär 2 dar innan jag får fly bort från allt en vecka but not today. Längtar tills jag kommer hem på torsdagkväll!
Hittade iaf min låda ute i garaget och insåg att det är inte mkt alls jag faktiskt behöver köpa innan jag kan flytta! Typ ett durkslag o stora glas :) Och ska nog köpa typ "matlådor" och nå plastburkar att ha socker, mjöl o sånt i.

Näe nu taggar vi om!! Vad ska jag börja med, uppgiften jag inte kan göra för jag inte har litteraturen, omtentan eller skriva om rapporten? Känns som att jag har så många bra alternativ att välja på!!!♥
Det är sånt här som får mig att crave-a socker.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: